perjantai 11. joulukuuta 2015

TÄSTÄ SE LÄHTEE


Heips!

Täällä kirjottaa 19-vuotias tyttönen, joka päätti muutaman vuoden tauon jälkeen aloittaa blogin kirjoittamisen uudestaan. Asustelen Turun ja Tampereen välissä sijaitsevassa pienessä käpykylässä, mistä ois haaveena päästä lähtemään jonnekin muualle vuoden aikana. Tällä hetkellä kulutan päiväni töissä käymällä, sillä mulla on nyt menossa välivuosi opiskelusta. Ensi vuonna olis tarkoitus saada opiskelupaikka yliopistosta, toivon hartaasti etten joudu viettämään toista välivuotta! 

Mun sydäntä lähellä on tosi moni asia. Tykkään tosi paljon liikkua ja liikunta on mulle tosi tärkeetä, että voin henkisesti hyvin. Tanssi on mulle aina ollut se rakkain laji, nykyään oon keskittynyt pelkkään ohjaamiseen mistä tykkään tosi paljon. Käyn myös aika usein juoksemassa ja viimeaikoina oon aivan hurahtanu lenkkeilyyn. Muistan ku vielä pari vuotta sitten kävin juoksemassa vaan ja ainoastaan sen takia, että pysyisin jonkinlaisessa kunnossa. Nykyään käyn aionastaan sen takia, että tykkään siitä. Mun suuri suuri haave onkin, että joku päivä pääsisin juoksemaan mun äidin tavoin puolimaratonin. Myös salilla käyminen on yks suuri kiinnostuken kohde. Matkestelu on aina ollut mulle mieluista ja oon koko pienen ikäni tottunut matkusteluun. Nykyään mua kiinnostaa enemmän kaupunkikohteet ja haluisin päästä käymään monissa kivoissa paikoissa. Kaikista eniten mun sydäntä lähellä on Tukholma minne muuttamisesta haaveilen aina vaan enemmän. 

Tykkään... Tehdä extempore juttuja. Juhlia ja reissata kaikkialla, mutta samalla rakastan rauhallisia koti-iltoja. Muodista ja pukeutumisesta, mutta yleensä oon liian kiireinen tai laiska pukemaan päälle just sitä mitä haluisin. Tehdä kaikkea kivaa mulle rakkaiden ihmisten kanssa. Maata sängyllä ja kuunnella musiikkia tekemättä mitään muuta. Kesästä, oon ikuinen kesänlapsi, mutta viime aikoina oon oppinut tykkämään myös talvesta. Joulusta, oon kamala joulufriikki. Kiireettömistä aamuista. 

Minkälainen blogi tämä sitten on? Kumpa tietäisin. Tahdon kirjoittaa kaikesta mikä mua vähänkin kiinnostaa. Tehdä kaikentyylistä. Päätavoite on tuoda oma persoona esiin, sillä sitä en edellisessä blogissa tehnyt. Kirjoitin aina päivän tapahtumat tylsästi ja  luettelomaisesti sekä liitin mukaan muutaman random kuvan. Olisin halunnut tehdä erilaista, mutta en uskaltanut. Olisin tahtonut tehdä muoti ja kauneus tyylisiä kirjoituksia, mutta pelkäsin liikaa ettei ketään kiinnosta. Nyt teen sitä mitä haluan! Veikkaan kuitenkin, että blogi tulee olemaan lifestyle tyyppinen pikku vivahteilla. Mä jään innolla odottamaan mitä tästä tulee toivottavasti säkin. (: 


Aloitus postaukset tuppaa olemaan aina vähän tönköhköjä (kuten tämäkin), joten jätän tämän nyt tähän. Katsellaan miten tää tästä nyt lähtee taas käyntiin pitkän tauon jälkeen!

Miltäs vaikuttaa?:) Kerro mulle mitä tykkäsit ja millaisista blogeista ja postauksista sä pidät! Ois kiva tietää minkälaista ihmiset tykkää lukee!

-Petra


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti